Diana Thijssen Fotografie, Broekhuizenvorst, Gouden uurtje, Zonsondergang, Kinderfotografie, Kind met hond, Kind met paard, Natuur, Fotograaf, Horst aan de maas, romantische foto's, fine art, dierenliefde, bijzondere fotoshoot, fotograaf Venlo, fotograaf venray, fotograaf Horst, fotograaf Noord limburg

 

Diana Thijssen Fotografie, Broekhuizenvorst, Gouden uurtje, Zonsondergang, Kinderfotografie, Kind met hond, Kind met paard, Natuur, Fotograaf, Horst aan de maas, romantische foto's, fine art, dierenliefde, bijzondere fotoshoot, fotograaf Venlo, fotograaf venray, fotograaf Horst, fotograaf Noord limburg

 

ABRACADABRA!!!!

Dat is vaak het juiste woord voor al dat “theoretisch gedoe” als je net start met fotograferen.

 

Hoe stel je de juiste sluitertijd, iso en diafragma in….en nog belangrijker…waarom zijn deze instellingen zo belangrijk?

 

In deze workshop leer jij de basisbeginselen van fotografie. Samen zorgen wij er voor dat jij jouw camera onder controle gaat krijgen.

 

Omdat jij een creatieveling bent en er niet van houd om lang in de “schoolbanken” te zitten gaan wij vooral snel met de praktijk aan de slag. Na een stukje theorie gaan we fotograferen op een mooie buitenlocatie in Broekhuizenvorst. Je mag direct oefenen op een model. Dit model mag je zelf meenemen. Hoe leuk is het om meteen een mooie foto te kunnen maken van jouw partner, kindje of bijvoorbeeld je hond. Heb je geen model dan kan ik uiteraard model voor jou staan.

Waarom we snel met de praktijk starten is omdat je dan direct kunt zien wat de instelingen van de belichtingsdriehoek (iso, sluitertijd en diafragma) voor invloed hebben op jouw foto. Je ziet direct resultaat en daardoor leer je het snelst!

Ook is deze workshop helemaal voor jou alleen. Je krijgt de volledige aandacht waardoor je niet hoeft te wachten om je vragen te kunnen stellen. Alle informatie en lesstof wordt hierdoor helemaal op jouw kennis aangepast.

 

-Je leert tijdens deze workshop de basisbeginselen van fotografie aangepast op jouw kennis.

-Geen fotobewerking.

-Wel krijg je feedback van mij op de door jouw gemaakte foto’s tijdens deze workshop.

-Ook bewerk ik voor jou één foto van deze workshop, zo krijg je kijkje in mijn bewerking.

-Tijdens deze workshop wordt gezorgd voor een kleine versnapering en drinken.

-Na de workshop krijg je toegang tot de samenvatting op mijn website.

 

 

Duur: 3,5 uur

Tijdstip en dag: gaan in overleg

Kosten: €95,-

Zin in deze leuke, gezellige en vooral leerzame workshop??

Boek hier 

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

 

Cursus basisfotografie, Diana Thijssen fotografie, Broekhuizenvorst, Cursus, Venlo, horst, Venray